Microsoft Office 365 to wygodny i użyteczny pakiet narzędzi biurowych, z którego na co dzień korzystają miliony użytkowników na całym świecie. Umożliwia on pracę z arkuszami kalkulacyjnymi czy tekstem zarówno za pomocą interfejsu przeglądarkowego, jak i oprogramowania instalowanego bezpośrednio na dysku. Jak zalogować się do tej usługi? 


Pakiet Office 365, tak jak inne edycje MS Office oraz systemy Microsoft Windows w niskiej cenie znajdziesz na stronie sklepu Key-Soft.pl. Kupując w Key-Soft, masz pewność oryginalności produktu i najwyższej jakości obsługi klienta, a dzięki oparciu się o cyfrowe wersje oprogramowania (klucz aktywacyjny lub aktywne konto) transakcja jest znacznie szybsza i wygodniejsza, niż w przypadku tradycyjnych wydań pudełkowych na płytach.



Office 365 – logowanie krok po kroku. Zaloguj Office 365


  1. Wejdź na oficjalną stronę Office 365, znajdującą się pod adresem office.com. Kliknij przycisk „zaloguj się” po lewej stronie.

    Office 365 – logowanie krok 1


  2. Pojawi się okienko logowania Office 365. Oprócz „standardowego” pakietu login + hasło, ms365 logowanie umożliwia również inne metody:
    - Logowanie przy użyciu klucza zabezpieczeń
    - Logowanie za pomocą konta GitHub
    - Logowanie do organizacji

  3. Najczęściej metodą logowania będzie w przypadku Office 365 login oraz hasło do konta. Wpisz dane dostępowe.
    Office 365 – logowanie krok 2
  4. Jeśli podałeś poprawne dane dostępowe do usługi office, logowanie rozpocznie kolejny krok. Pojawi się okno, w którym system pyta, czy po zakończeniu pracy Office 365 powinno automatycznie wylogować użytkownika, czy zostawić aktywną sesję. Jeżeli wybierzesz opcję „tak”, nie będziesz musiał logować się ponownie – przynajmniej przez jakiś czas. By Office 365 zapamiętał ustawienia, zaznacz checkbox „nie pokazuj ponownie”.

    Office 365 – logowanie krok 3

  5. W ten sposób cały proces logowania został zakończony, a Ty możesz korzystać ze swojego pakietu narzędzi biurowych Office 365 w edycji webowej. Jak widać, w usłudze Microsoft 365 office logowanie jest proste i szybkie.

 

Co to jest Microsoft 365 (dawniej Microsoft Office)?

 

Office 365 to stworzony przez Microsoft pakiet narzędzi biurowych, który w swojej pierwszej wersji pojawił się na rynku jeszcze w 1989 roku. Pakiet obejmuje różne rodzaje programów, w zależności od konkretnej edycji regionalnej i przeznaczenia, mogą to być cyfrowe narzędzia:

 

  • Do obsługi poczty elektronicznej e-mail (Microsoft Outlook)
  • Do edycji tekstu (Microsoft Word)
  • Do wykonywania obliczeń za pomocą arkuszy kalkulacyjnych (Microsoft Excel)
  • Do tworzenia prezentacji multimedialnych (Microsoft PowerPoint)
  • Do edycji grafiki (Microsoft Publisher)
  • Do obsługi baz danych (Microsoft Access)
  • Do robienia notatek i dzielenia się nimi (Microsoft OneNote)
  • Do przechowywania danych w chmurze (Microsoft OneDrive)

 

Wersja webowa (obsługiwana przez przeglądarkę internetową – dzięki temu nie musisz instalować na komputerze żadnych programów) pozwala na korzystanie z PowerPointa, Worda oraz Excela za pomocą browsera – może być to Google Chrome, Microsoft Edge, Mozilla Firefox i wiele innych tego typu programów. Wybrane elementy Office 365 mogą być również obsługiwane za pomocą aplikacji na platformy mobilne, takie jak iOS i Android. 

 

Poczta office 365 – logowanie

 

Konto Microsoft powiązane z usługą Office 365 pozwala na obsługę e-maili zarówno za pomocą wbudowanej w Windows skrzynki odbiorczej, interfejsu webowego, jak i dołączonego do pakietu Office programu Outlook 365. Tak jak w innych przypadkach, logowanie odbywa się za pomocą loginu oraz hasła do konta. Outlook 365 jest uznawany za najlepszy na rynku program do zarządzania pocztą elektroniczną, obsługując między innymi kalendarz spotkań czy rozbudowaną książkę adresową.